Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın

Dünyalar verdim gözlerinin uğruna
Kaçamak saatler sonsuz kelimeler
Unuttun mu yar söz verdin bana
Gitmeyecektin daha neler neler
Şimdi uzaklardasın bensiz sevdalardasın
Söyle söyle güneşin kızı, ne yapmaktasın
Hani benim hani benim, benim olacaktın
İki bahar önce okulun bitince
Bana varacaktın.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-hani-benim-olacaktn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın"

Yorum Gönder