Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Hasretim Sana

Hasretim sana
Nerdesin söyle bana
Bir başıma kaldım
Uçsuz akşamlarda

Sarp sınır kapısında
Ya da Konya ovasında
Bekliyorum Akdenizin mavi haykırışında
Bekliyorum uçan kuşun yaralı çığlığında
Bekliyorum seni Bodrumda.

Hasretim sana
Nerdesin söyle bana
Bir başıma kaldım
Uçsuz akşamlarda

Kadıköyde modada
İzmirde kordonda
Bekliyorum Ankara'da kızılay Tunalıda
Beklliyorum akdenizin mavi haykırışında
Bekliyorum seni bodrumda

Ellerim gözlerim sözlerim sana
Umudum tok belki de çıkmam yarına
Nedendir bu eziyet söyle sen bana
Hasretim hasretim sana
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Hasretim Sana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-hasretim-sana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Hasretim Sana"

Yorum Gönder