Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin

İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin

Albüm Adı : Aramam

ayrılıktan yana kaç şarkı varsa
hepsini bu akşam çal benim için
tüm zarar ziyanın hesabı bende
birkaç sitem daha kal benim için

pişmanlık duyup da bir gün anarsan
'nerdeyim, nasılım' diye sorarsan

bir ayrılık şarkısı seç
sessizce çal benim için
yüreğin ellerimde öylece kal benim için

aynanın karşısına geç
yüzüne bak benim için
eğer ki ağlıyorsan
bu yaşlar bizim için

bende emanetin her neyin varsa
al da mabed'imi yık benim için
böyle paramparça yaşamaktansa
kalbime bir kurşun sık benim için...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-kal-benim-icin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin"

Yorum Gönder