Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Kar Beyaz Saçımı Yolasım Gelir

Yolum düşer meyhaneler üstüne
İçtikçe aklıma sevgilim gelir
Silsem gözyaşımı, krusun diye
Bahar seli gibi boşalır gelir
Silsem gözyaşımı, krusun diye
Bahar seli gibi boşalır gelir

[Nakarat]
Nerde sevdiklerim hani sevenler
Ağlatıyor beni acı gerçekler
Bitmiyor isyanlar, bitmiyor suçlar
İnliyor başıma vurduğun taşlar
İhtiyar olmadan ağardı saçlar
Karbeyaz saçımı yolasım gelir off
İhtiyar olmadan ağardı saçlar
Karbeyaz saçımı yolasım gelir off

Görüpte bilmeyen deli sanıyor
Bilmezler dermansız yaram kanıyor
Ben mazimi, mazim beni arıyor
Ölmeden mezara giresim gelir
Ben mazimi, mazim beni arıyor
Ölmeden mezara giresim gelir

[Nakarat]
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Kar Beyaz Saçımı Yolasım Gelir. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-kar-beyaz-sacm-yolasm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Kar Beyaz Saçımı Yolasım Gelir"

Yorum Gönder