Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Kubat - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından

Kubat - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından


Ham meyvayı kopardılar dalından
Beni ayırdılar nazlı yarimden
Eşim dostum tutmaz oldu elimden
Onun için kapanmıyor gözlerim

Benim yarim yaylalarda oturur
Ak elleri soğuk suya batırır
Demedim mi nazlı yarim be sana
Çok muhabbet tez ayrılık getirir

Uzun olur gemilerin direği
Yanık olur aşıkların yüreği
Ne sen gelin oldun ne ben güveyi
Onun için açık gider gözlerim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü K dengan judul Kubat - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/kubat-ham-meyvay-kopardlar-dalndan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 1 Eylül 2007 Cumartesi

Belum ada komentar untuk "Kubat - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından"

Yorum Gönder