Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ömür Göksel - Sevemem Artık

Sana bağlandım yollara düştüm
Gitme seninle gelemem artık
x 2

[Nakarat]
Beni hiç eden sensiz hayatı
Sevmek istesem de sevemem artık
x 2

Acısı tarifsiz hallere düştüm
Senden başkasının olamam artık
x 2

[Nakarat]

Duydum ki şimdi ağlıyormuşsun
Eşe dosta sen beni soruyormuşsun
x 2

Eski resmime bakıp her gece
Beni hatırlayıp ağlıyormuşsun
x 2

Geri dön sevgine dualar edip
Tanrıya yalvarıp ağlıyormuşsun
Teselliyi içkilerde buluyormuşsun
Kadeh diplerinde beni arıyormuşsun

Eski resmime bakıp her gece
Beni hatırlayıp ağlıyormuşsun
x 2

Aşkınla beni bin parçaya böldün
Daha bundan küçük olamam artık
x 2

[Nakarat]
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ö dengan judul Ömür Göksel - Sevemem Artık. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/omur-goksel-sevemem-artk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Ömür Göksel - Sevemem Artık"

Yorum Gönder