Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Bir Zaman Ağlayıp

Orhan Gencebay - Bir Zaman Ağlayıp

Albüm Adı : Benim Dertlerim

Bir zaman ağlayıp koştun peşimden
Göz yaşını silen yine ben oldum
Gülerek dönüp de baktın yüzüme
Sahte gülüşüne kanan ben oldum

İhanet etmiştin aşkıma benim
Deli divaneye dönen ben oldum
Her zaman koşarken aşkın yolunda
Aşkımla baş başa kalan ben oldum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Bir Zaman Ağlayıp. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-bir-zaman-aglayp.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Bir Zaman Ağlayıp"

Yorum Gönder