Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya

Sen ne kadar bozulsanda bozmazsın
Beni dünya çirkinlikler kitabına
Yazamazsın beni dünya yazılmam
Dünya söz vermişim allah'ıma
Ortak olmam günahına bir vefasız
Yâr uğruna ölemem dünya ne sevilmek
Ne sevmek var ne insanlık adalet
Var uyamam ben düzenine değişmem
Dünya, sen değiş dünya yaratırken
Tanrım seni yaratığı en güzelini
Paylaşmanın kıymetini bilemedim
Anlamadın bencilsin dünya şeytanda
Sen melekte sen mahşerde ölsem
Ahrette sen bu halinle en kötüden
Çirkinsin dünya ne sevilmek
Ne sevmek var ne insanlık adalet
Var düzenine isyanım var değişmem
Dünya, of of sen değiş dünya

Bu şarkım aslında dünyaya değil
Güzel dünyayı bozmak isteyenleredir
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-bozamazsn-beni-dunya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya"

Yorum Gönder