Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Hakalmaz - Düğününde ağladım

Düğününde ağladım
Seyrettim bir kenarda
Düğününde ağladım
seyrettim bir kenarda
Artık burda duramam
Giderim bu diyardan
Giderim bu diyardan
Dilerim sen mutlu ol
Mevlam bana acısın
Şimdi ellerin oldun
Dünya ahret bacımsın


Birtek dileğim sendin
Vermedi felek bana
Birtek dileğim sendin
Vermedi felek bana
Şimdi kendime değil
Küstüm bütün cihana
Küstüm bütün cihana
Dilerim sen mutlu ol
Mevlam bana acısın
Şimdi ellerin oldun
Dünya ahret bacımsın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Hakalmaz - Düğününde ağladım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-hakalmaz-dugununde-agladm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Hakalmaz - Düğününde ağladım"

Yorum Gönder