Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Öge - Yoğurt Koydum Dolaba

Yoğurt Koydum Dolaba Ellere Vay
Bugün Başım Kalaba Ellere Vay
Ellere Hanım Canım Ellere Vay

Giymiş Pembe Şalvarı Ellere Vay
Sallanır Saçakları Yerlere Vay

Kalaylı Tas Yoğurdu Ellere Vay
Seni Kimler Doğurdu Ellere Vay
Seni Doğuran Ana Ellere Vay
Bal İlen Mi Doğurdu Ellere Vay

Yoğurdun Üstü Kaymak Ellere Vay
Olur Mu Yare Doymak Ellere Vay
Yare Doydum Diyenin Ellere Vay
Caizdir Boynun Vurmak Ellere Vay
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Öge - Yoğurt Koydum Dolaba. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-oge-yogurt-koydum-dolaba.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Öge - Yoğurt Koydum Dolaba"

Yorum Gönder