Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Öztunç - Alişan

Osman Öztunç - Alişan

Albüm Adı : Adamım

İstasyon caddesinde kan var,
İstasyon caddesinde ölüm.
Bir türkü daha susturuldu ey babam,
Zebaniler ölüm getirdi.

Vurdular Alişan'ı,vurdular Alişan'ı, vurdular,
Alişanı vurup seyre durdular.
Alişan benim dostum, o benim arkadaşım,
Ben ona gardaşım.

Birazdan ben de gidiyorum,
Söndürsün bu şehrin bütün ışıklarını.
Unutmayın beni hem söylediklerimi,
Artık vuranlar vurulmalı.

Vurdular Alişan'ı,vurdular Alişan'ı, vurdular,
Alişanı vurup seyre durdular.
Alişan bir gül dalı,Alişan bayrak alı,
Seni vuranlar vurulmalı.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Öztunç - Alişan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-oztunc-alisan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Öztunç - Alişan"

Yorum Gönder