Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Pehlivan - Atladım Bahçene Girdim

Atladım bahçene girdim aman gülleri flncan gibi
Gerdanında üç beni var her biri mercan gibi
Sarılalım sarmaşalım aman ikimiz bir can gibi

Gel seninle kavledelim ya onu sev ya beni
Bir tenhada buluşalım ya onu al ya beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Pehlivan - Atladım Bahçene Girdim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-pehlivan-atladm-bahcene-girdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Pehlivan - Atladım Bahçene Girdim"

Yorum Gönder