Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Osman Pehlivan - A Benim Mor Çiçeğim

A benim mor çiçeğim
Sen doldur ben içeyim
Ahdettim yemin ettim
Uğruna öleceğim

Güzelim görmeyeli
Hayli zamandır seni
Canım feda yoluna
Üzme artık bendeni

Elmanın alına bak
Dön de bir dalına bak
Yaktın beni kül ettin
İnsafsız halime bak
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Osman Pehlivan - A Benim Mor Çiçeğim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/osman-pehlivan-benim-mor-cicegim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Osman Pehlivan - A Benim Mor Çiçeğim"

Yorum Gönder