Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Gel Benim Sarı Tanburam

Gel Benim Sarı Tanburam
Sen Ne İçin İnilersin
İçim Oyuk, Derdim Büyük
Ben Anınçin İnilerim

Koluma Taktılar Teli
Söyletirler Bin Bir Dili
Oldum Ayn-ı Cem Bülbülü
Ben Anınçin İnilerim

Koluma Taktılar Perde
Uğrattılar Bin Bir Derde
Kim Konar Kim Göçer Burda
Ben Anınçin İnilerim

Göğsüme Tahta Döşerler
Durmayıp Beni Okşarlar
Vurdukça Bağrım Deşerler
Ben Anınçin İnilerim

Gel Benim Sarı Tamburam
Dizler Üstünde Yatıram
Yine Kırıldı Hatıram
Ben Anınçin İnilerim

Sarı Tanbur Benim Adım
Arşa Çıkıyor Feryadım
Pîr Sultan'ımdır Üstadım
Ben Anınçin İnilerim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Gel Benim Sarı Tanburam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-gel-benim-sar-tanburam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Gel Benim Sarı Tanburam"

Yorum Gönder