Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Pir Sultan Abdal - Şu Benim Güllerim Soldu

Bana gül diyorlar neme güleyim
Gözlerim nem ile doldu n'eyleyim
Elin gülü açmış al ile yeşil
Şu benim güllerim soldu n'eyleyim

Kolumdan uçurdum nerre bazımı
Arşa çıkardılar ah-ı suzumu
Elimden aldırdım yavru kuzumu
Firkatı bağrımı deldi n'eyleyim

Haberin alayım seher yelinden
Ördek kalkar m'ola kendi gölünden
Korkum ayrılıktan fikrim ölümden
Ahiri başıma geldi n'eyleyim

Ulu sular gibi çeşmim çağlayan
Mahrum olmaz özün Hakk'a bağlayan
Yar yitirmiş yana yana ağlayan
Geldi çattı beni buldu n'eyleyim

Pir Sultan Abdal'ım kırklar yediler
Bu yolu erkanı onlar kodular
Allah verdiğini almaz dediler
Bana verdiğini aldı n'eyleyim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü P dengan judul Pir Sultan Abdal - Şu Benim Güllerim Soldu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/pir-sultan-abdal-su-benim-gullerim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Pir Sultan Abdal - Şu Benim Güllerim Soldu"

Yorum Gönder