Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çağdaş - Söyleyin Yıldızlar

Söyleyin yıldızlar sevgilim nerde
Beklerim onu ben percereterde
Beklerim her gece pencerelerde

Ben onun yüzünden düştüm bu derde
Beklerim onu ben pencerelerde
Beklerim tıer gece pencerelerde

İçim yana yana onu ararım
Uçan kuşlardan haber sorarım
Ömrümde gülmedim ona yanarım
Beklerim onu ben percereterde
Beklerim her gece pencerelerde

Söz - Müzik: Suat Sayın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çağdaş - Söyleyin Yıldızlar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/cagdas-soyleyin-yldzlar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çağdaş - Söyleyin Yıldızlar"

Yorum Gönder