Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Doyamadım Gözlerine

Çelik - Doyamadım Gözlerine


yok mu seven yok mu
yok mu yalan mı yalan mı söyle
aşklar mı böyle zaman mı böyle
doyamadım gözlerine
koyamadım birini yerine
canımı yaktı yalan mı söyle
bir daha dünyaya gelirsek
sevmek eğlenmek lazım
aşk bizim gibilerin neyine
sevgiyle yetinmek lazım
aşkı derin derin çekerek
son nefeste vermek lazım
gelen gideni aratır diyerek
iki tek atıp unutmak lazım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Doyamadım Gözlerine. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-doyamadm-gozlerine.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Doyamadım Gözlerine"

Yorum Gönder