Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çelik - Onu Düşünürken

Onu düşünürken, gecelerim gündüz olur
Onu düşünürken, vücudumu sarar tatlı bir haz
Onu düşünürken ben ben değilim ki
Onu düşünürken, her yerden görünüyor

Onu düşünürken, hoş bir haldeyim
Öyle bir haldeyim

Onu düşünürken, tabiat atlasa bürünüyor
Onu düşünürken, gönlüm bir sary oluyor
Onu düşünürken, yakınlaşıyor
Onu düşünürken, bana bir hal oluyor

Onu düşünürken, hoş bir haldeyim
Öyle bir haldeyim.

Onu düşünürken
Çocuk oluyorum
Mecnun oluyorum
Sarhoş oluyorum ben
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çelik - Onu Düşünürken. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/celik-onu-dusunurken.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çelik - Onu Düşünürken"

Yorum Gönder