Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Çılgın Sedat - Ask Kitabı

Ne olur söyleyin sevenler bana
Ayrilmak kanun mu ask kitabinda
Elele tutusup gülmeden daha
Terketmek kanun mu ask kitabinda


Ümitlerim kirildi bitti
Hayallerim yikildi gitti
Bu dert beni benden etti
Sevdim sevdim bak ne hale geldim


Her seven sonunda düsüyor derde
Bu ask kitabinin yazani nerde
Bir asik inandi çok sevdi diye
Terketmek kanun mu ask kitabinda.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü Ç dengan judul Çılgın Sedat - Ask Kitabı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/clgn-sedat-ask-kitab.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Çılgın Sedat - Ask Kitabı"

Yorum Gönder