Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Davut Güloğlu - Sarılsam Da Olmayi

Davut Güloğlu - Sarılsam Da Olmayi

Albüm Adı : Katula Katula

DÜSTÜM INCE MARAZA
YANSIN YÜREGUM YANSIN
BEN ISTEMISIM SENI DE
VERMEYENLER UTANSIN

SARILSAM DA OLMAYI DARILSAM DA OLMAYI
SEVEN SEVENINDEN BÖYLE DARILMAZ
ANLADIM KI SENDEN BANA YAR OLMAZ
COK ARARSIN BENIM GIBI GÜZELIM
ETTIKLERIN YANINA DA KAR OLMAZ

BENIM GIBI YANASIN
SORMASINLAR HALINI
IKI KERE YANASUN DA
VERMEYESIN CANINI

INSAN DEDIGIN INSAN
SÖZÜNDEN GERI KALMAZ
SENIN GIBI HAYIRSIZ DA
HIC KIMSEYE YAR OLMAZ
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Davut Güloğlu - Sarılsam Da Olmayi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/davut-guloglu-sarlsam-da-olmayi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Davut Güloğlu - Sarılsam Da Olmayi"

Yorum Gönder