Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Delikan - Sırılsıklam

Ben senin sırılsıklam
Aşığınım farkında mısın
Bana gönül sarayında
küçük bir yer açamaz mısın

Sen şimdi gideceksin
Bir daha göremem ki
Sana olan tutkumu ben
Hiç kimseye diyemem ki

Gel benim ahu gözlüm
Ellerimden tutamaz mısın
Terkedip de cana kıyma
Hayatımda kalamaz mısın

Sen şimdi gideceksin
Bir daha göremem ki
Sana olan tutkumu ben
Hiç kimseye diyemem ki
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Delikan - Sırılsıklam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/delikan-srlsklam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Delikan - Sırılsıklam"

Yorum Gönder