Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Demet Sağıroğlu - Yar Diye Diye

Duyduğun doğru
İşte çıkış yolu
İnancımı yitirdim beklediğin oldu
Canını vermek
Uğrunda ölmek
Eza cefa çekerken inatla direnmek
Bu kalp seni sevmiş demek
Bu kalp senin olmuş demek
Yar niye diye diye
Yar etme diye diye
Yar gitme diye diye
Oldum sana pervane
Yar niye diye diye
Yar etme diye diye
Yar gitme diye diye
Verdim seni ellere
Sonuna geldim
Evet yenildim
Pes ettim artık
Sana da bol şans dilerim
Böyle vazgeçmek
Yılları silmek
Herşeye rağmen kolay değil
Bitti demek
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Demet Sağıroğlu - Yar Diye Diye. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/demet-sagroglu-yar-diye-diye.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Demet Sağıroğlu - Yar Diye Diye"

Yorum Gönder