Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Bırakın Beni

Deniz Arcak - Bırakın Beni


bırakın beni,aşkım yeni
yıkamazsınız kurduğum hayalleri
bırakın beni,görmez gözüm hiç kimseyi
dönüşü yok geri...

yaptım her şey bile bile
şeytana uydum seve seve
belki de bu en son şansım
aşk denen oyunda
bence hakkım var yaşamaya

bırakın beni,aşkım yeni
yıkamazsınız kurduğum hayalleri
bırakın beni,görmez gözüm hiç kimseyi

bırakın beni,aşkım yeni
soramazsınız gönlüme hesabını
bırakın beni,varsın ödensin bedeli
dönüşü yok geri...

sarhoşum her gün bile bile
yollara düştüm seve seve
belki de sonunda buldum
istediğim aşkı
bence hakkım var yaşamaya

bırakın beni,aşkım yeni
yıkamazsınız kurduğum hayalleri
bırakın beni,görmez gözüm hiç kimseyi

bırakın beni,aşkım yeni
soramazsınız gönlüme hesabını
bırakın beni,varsın ödensin bedeli
dönüşü yok geri...

bırakın beni, bırakın beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Bırakın Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-brakn-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Bırakın Beni"

Yorum Gönder