Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Arcak - Kıpır Kıpır

İçim dışım kıpır kıpır benim
Çiçeklerden favorim yasemin
Burcum ateş yükselenim başak
Konuşmaktan yorulmaz ..

İşim gücüm sevmektir benim
Herşeyi herkesi severim
Yalanı sevmem bana yasak
İyilik yaptım bugün içim rahat

Söyle benimle olmak zormu
Söyle çok zor mu söyle
Söyle beni sevmek çok zor mu
Söyle söyle...

Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem
Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Arcak - Kıpır Kıpır. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-arcak-kpr-kpr.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Arcak - Kıpır Kıpır"

Yorum Gönder