Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Deniz Seki - Benim Derdim

Benim derdim
Aşar beni
Bir kez dermanım ol
Ne olursun
Bu kalbim
Her nefeste
Yaşar seni
Haberin olsun

O tatlı bakışlarınla
Gözlerin anlatır Aşkı
Ayrılırsa ölüm gibi
Ağlatır aşkı

Bu şarkı anlatır beni
Dinle ne olursun
Sonum olsanda
Yine seni seviyorum
Biliyorsun

Deki gönlüm olmasa
Aşkınla yanmasa
Düşer miyim peşine
Uçur uçur beni
İster kaçır beni
Rastlamadım eşine

Söz- Müzik : Altan Çetin
Düzenleme : Murat Yeter
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Deniz Seki - Benim Derdim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/deniz-seki-benim-derdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Deniz Seki - Benim Derdim"

Yorum Gönder