Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Derviş Kemal - Beni (Bana Öyle Hor Bakmayın)

Bana öyle hor bakmayın
Gidin halka sorun beni
Sakın haksızlık yapmayın
Adilane yorun beni

Aklım kısa kafam darsa
Sözüm gönül yaralarsa
Halka kötülüğüm varsa
Hemen çekip vurun beni

Dünya batmaz ben ölürken
Keza kabre gömülürken
Kefen dahi istemem ben
Hasırlara sarın beni

Derviş Kemal sözü kesem
Çünkü boştur ben ne desem
Şayet iyi insan isem
Ararsınız yarın beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Derviş Kemal - Beni (Bana Öyle Hor Bakmayın). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dervis-kemal-beni-bana-oyle-hor-bakmayn.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Derviş Kemal - Beni (Bana Öyle Hor Bakmayın)"

Yorum Gönder