Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Doğuş - Hayat

Sevmistim seni
Sana gönül vermistim
Sen bildigin yolda
Bilmeden gidiyorsun

Bazen yarali
Bazen karali
Büyümü belami
Anlayamadim

Hayat sirf sana inat olsun diye
Ucurum kenarinda duruyor
Sana gülümsüyor

Inanmistim ben
Sancilarim bosaymis
Neye deger yaptigin
Eziyetin kendine

Seni düsünmeden
Birtek günüm bile yok
Gecelerim sabahlara baglayan
O hüzün senmisin

Bazen yarali
Bazen karali
Büyümü belami
Anlayamadim

Hayat sirf sana inat olsun diye
Uçurum kenarinda duruyor
Sana gülümsüyor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Doğuş - Hayat. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dogus-hayat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Doğuş - Hayat"

Yorum Gönder