Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Esat Kabaklı - Nem Alacak Söz

Bir okkacık balım mı var
Bir dönümlük malım mı var
Bir derdime bin dert katar
Nem alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdin
Ekşi tatlı nar mı verdin
Sarılacak yar mı verdin
Nem alacak felek benim

Sordun boynun eğik diye
Bela verdi küme küme
Kıran vurdu köküme
Nem alacak felek benim

Söz : Hasan Turan
Müzik : Anonim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Esat Kabaklı - Nem Alacak Söz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/esat-kabakl-nem-alacak-soz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Esat Kabaklı - Nem Alacak Söz"

Yorum Gönder