Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Eser Bayar - Ayrılmam Ölmeyince

ayrılamam ölmeyince
canım tenden gitmeyince
o yar bana dönmeyince
ben ölürüm ben ölürüm ben ölürüm
yaşayamam böyle bilinsin

bu yazıyı kendim yazdım
mezarımı kendim kazdım
senin hasretinden başka
yar sevemem yar sevemem
ölürüm ölürüm yaşayamam ki

kaldırımlar taşlara ağlar
ilkbahar da kışlara ağlar
hele bir de gün çökünce
geceler de yıllara ağlar hep

Söz&Müzik: YILDIZ TİLBE
Düzenleme: ERCAN SAATÇİ
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Eser Bayar - Ayrılmam Ölmeyince. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/eser-bayar-ayrlmam-olmeyince.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Eser Bayar - Ayrılmam Ölmeyince"

Yorum Gönder