Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

GMG - Niyetim Kötü Değildi

Niyetim kötü değildi
Seni sevdim birtek gülüşünde
Kalbim boş değildi
Ama unutuverdim seni görünce

Sormadım ne kendime ne de sana
Dönemedim sevgiye çeyrek kala
Unuttum geçmişi korkuları
Sevdim son bir defa kana kana

Hikaye hep aynı belki sözcükler bile
Ne olur sorma bunlar niye diye
Sebepleri vardı belki çözümler bile
Ama hepsi saklansı geçmişe


Söz-Müzik: Handan Çivicik
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul GMG - Niyetim Kötü Değildi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gmg-niyetim-kotu-degildi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "GMG - Niyetim Kötü Değildi"

Yorum Gönder