Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Kırdar - Fotoğraflar

Gökhan Kırdar - Fotoğraflar

avucumda siyah beyaz
için için ağlar gibi fotoğraflar
dökülüyor birer birer
karışıyor sarı soluk yapraklara
anılar
yine geceler
yine geceler
alışılır değil
konuşulur değil
yaşanası değil
ölüm gibi
içimdeki bu deprem
alışılır değil
alışamam buna
düğmlenir rahat vermez
bu sessiz isyan
ruhuma
seni aradım boş sokaklarda
seni aradım hatıralarda
karanlık dökülürken yollara
seni aradım son ışıklarda
seni aradım boş sokaklarda
seni aradım hatıralarda
içimi acıtırken yokluğun
seni aradım hep şarkılarda
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Kırdar - Fotoğraflar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-krdar-fotograflar_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Kırdar - Fotoğraflar"

Yorum Gönder