Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Özen - Dönemem

Gökhan Özen - Dönemem

Albüm Adı : Civciv

Dökemem gözyaşımı kimselerin yüzüne
Ağlarım koyu karanlıklarda
Özleminle başbaşa, bilirim sen çok uzakta
Yalnızım yalnız sonsuzluklarda

Dönemem bir daha, içim kan ağlasada
Sorma, sende sil beni
Yakarım kendimi, sana acı çektirmem
İster sev, ister harca beni

Kahretmem yokluğuna kahretmem ben sana
Yanarım kendi akşamlarımda
Özleminle başbaşa, bilirim sen çok uzakta
Yalnızım yalnız sonsuzluklarda

Dönemem birdaha, içim kan ağlasada
Sorma sende sil beni
Yakarım kendimi, sana acı çektirmem
İster sev, ister harca beni

Hataları günahları bana bırak
Güzel olan ne varsa al giderken
Anıları dünleri yakarak
Mutluluğumu çaldın zaten.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Özen - Dönemem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-ozen-donemem.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Özen - Dönemem"

Yorum Gönder