Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Tepe - Kaç Kere

Gökhan Tepe - Kaç Kere

Albüm Adı : Yürü Yüreğim

Çaresiz bakma bana ne olur yalvarırım
Ayrılık yakın gibi ben halinden anlarım
Çaresiz bakma bana ne olur yalvarırım
Ayrılık yakın gibi ben sevenim anlarım

Ben ağlarım sen yak resimleri
Ben unutmam hayatım sevdiğin o gözleri
Bu şehir beni yine sana hapsetti
Çaresiz beklerim her seven gibi

Vuruldum kaç kere yalancı aşklara
Yüreğim alışır sensiz dayanmaya
Ne yangınlar gördüm bu sevda uğruna
Al ahımı da götür Tanrı huzuruna
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Tepe - Kaç Kere. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-tepe-kac-kere_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Tepe - Kaç Kere"

Yorum Gönder