Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Türkmen - Efkarlıyım

Gökhan Türkmen - Efkarlıyım



Efkarılıyım bu akşam bir hasretle savaşan
Dertler sardı bu akşam sanki içtikçe artan

Bir ben gülemiyorum neden bilemiyorum herşey bomboş yalan
Bir sen çekip gittin bilsem severmiydim dostum oldu hüsran

Ah yaşamıyorum çıkamam bu karanlıktan
Ah deliriyorum ki sebebi yok anlarım aşktan

İster hüzünlen agla ister sen de iç böyle
Düşmeden anlamazsın yalnızsan sen de söyle
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Türkmen - Efkarlıyım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-turkmen-efkarlym_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Türkmen - Efkarlıyım"

Yorum Gönder