Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Grup Koridor - Ta *mına Koyayım

Grup Koridor - Ta *mına Koyayım



Kopekler icin uzulmeye deqmez kopekler burunlarının dibinde bile olsa renk koru oldukları icin qokkusaqının o quzel renklerini goremezler..
Bizde zamanında bi kopeqe qokkusaqının renklerini qorduqumuzu anlatmaya calıstık ama hic bi kopeqi inandıramadık..

Dumansız sigaranın,
Köpüksüz biranın,
Sensiz şu hayatın,
Ta *mına koyayım!

Sigara bırakılır,
Bira bırakılır,
Ama sen var ya sen gülüm,
Bırakılmazsın!

Sözlerin bıçak gibi,
Deldi geçti ciğerimi,
Sana verdim şu yüreği,
Tuh a*ına koyayım!
Seni gördüm bir cafede,
Yanında beş lavuk ile,
Selam verdim siktir çektin,
Yuh a*ına koyayım!

gozyaslarımla birlikte yaqan yaqmur damlaları meqer askımızmıs bilemedim ben seni sevdim ya oda bana yeter kopek! sende beni terkedip si*tir olup qittin ya bende senin qibilerin TA A*INA KOYAYIM..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Grup Koridor - Ta *mına Koyayım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/grup-koridor-ta-mna-koyaym_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Grup Koridor - Ta *mına Koyayım"

Yorum Gönder