Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülay - Hüküm

Gülay - Hüküm



Gülüm yaar yar saar sar
Hüküm yazdın bana hiç acımadan
O yar şimdi şimdi kölemi köleyim
Biz masal olduk şimdi sevdalara
Sarıl yaa ya yaa ya
Dünü sorma bana gel dursun zaman
O yar şimdi şimdi kölemi köleyim
Bu hüküm ah vuslatsız sevdalara
Aşk sunar kucaklara
O gül yeminli dudaklaraa
Aşk yakıp tutuşanlara
Yasak aşklara eyvaaahhh eyvah bana
Gülüm yaar yar saar sar
Hüküm yazdın bana hiç acımadan
O yar şimdi şimdi kölemi köleyim
Biz masal olduk şimdi sevdalara
Gönül ah aahh
Sakın korkma kime ne günahımdan
O yar şimdi şimdi kölemi köleyim
Ben isyankar oldumsa sevap bana
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülay - Hüküm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulay-hukum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülay - Hüküm"

Yorum Gönder