Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülben Ergen - Ben Seni Ömürlük Sevdim

Gülben Ergen - Ben Seni Ömürlük Sevdim



ben seni ömürlük sevdim
hain sen usandım
kanıma dokunuyor ne yalan söyleyeyim
zulümmü kuşandın
dönde bi halime bakıver bari
nerelerdesin be öldünmü
elleri sevdin de iyimi oldu
benden hasını gördünmü
canımın içi kalk yaraları sar
toz duman bak buraları dar
yağmadan şakaklara kar
gelmezsen geleceğim
canımın içi kalk yaraları sar
toz duman bak bıraları dar
yağmadan şakaklara kar
gelmezsen öleceğim
kendimi senden kaçıramadım yarkalbimi yeniden uçuramadım
adaklar adadım bir kere daha sar
yedi bahar oldu hiç uyuyamadım
ben seni ömürlük sevdim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülben Ergen - Ben Seni Ömürlük Sevdim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulben-ergen-ben-seni-omurluk-sevdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülben Ergen - Ben Seni Ömürlük Sevdim"

Yorum Gönder