Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Öğrettin Bana

Bekleye bekleye dönecegini,
O mutlu günlerin gelecegini,
Gün oldu zannettim ölecegimi,
Sensiz yaşamayı ögrettin bana..

Bir kere pişmanlık bile duymadan,
O vefasız kalbin hiç sızlamadan,
Yaşadın ellerden farkın olmadan,
Sensiz yaşamayı ögrettin bana..

Bir selam bir haber gelmedi senden,
Utandım kendimden,utandım elden,
Sonunda o sevda koptu gönlümden,
Sensiz yaşamayı ögrettin bana..

Bir kere pişmanlık bile duymadan,
O vefasız kalbin hiç sızlamadan,
Yaşadın ellerden farkın olmadan,
Sensiz yaşamayı ögrettin bana..
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Öğrettin Bana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-ogrettin-bana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Öğrettin Bana"

Yorum Gönder