Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşah Buzlu - Alerjim Var

Emek verdim aşkım uğruna
Çok sabrettim
Bütün servetim sana sunduğum tertemiz kalbim
Yanılmışım yine yanmışım aldanmışım
Büyük aşkımın karşılığında aldatılmışım

Aslında bende kabahatin büyük
Nerden bilirim ki huyunu
Seni sevdim hiç düşünmedim hiç çok hain olduğunu
x 2

[Nakarat]
Alerjim var sana alerjim var
Doktorum yasakladı alerjim var
Sevginin en hain yüzünü öğrettin
Uzak dur benden, sana alerjin var
x 2
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşah Buzlu - Alerjim Var. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsah-buzlu-alerjim-var_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşah Buzlu - Alerjim Var"

Yorum Gönder