Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - Canın Sağ Olsun

Oooooo Oooooo Oooooo Oooooo
Oooooo Oooooo Oooooo Oooooo
Oooooo Oooooo Oooooo Oooooo

Hep seni düşünüyorum
Aklımda saklayıp kalbimde buluyorum
İstemekten vazgeçemiyorum
Geceler boyu seni yanımda dileyip
Güneşle uyuyorum kalktığımda yoksun yine

DÜNÜMÜ BUGÜNÜMÜ GELECEGİMİ ÇALDIN
BAK YİNE DE KIZAMIYORUM CANIN SAĞOLSUN
CANIN SAĞOLSUN BU CAN FEDA OLSUN

Hiç kimse benliğini seninle bu kadar dolduramaz
Gel kendini de al bu benliğimden
Hiçbirşeyim kalmasın ooof
Hiçbirşeyim kalmasın...........
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - Canın Sağ Olsun. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-cann-sag-olsun_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - Canın Sağ Olsun"

Yorum Gönder