Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güngör - Meydan Okurum

bir aşka düştüm yine sana geliyorum
bir ümit ver ver diye seni arıyorum

hasretinle yandım yandım bittim
ben seni çok özledim
boyun eymem artık kıralı gelse
seni deli gibi sevdim

meydan okurum sensiz dünyaya
uçurumlar fırtınalar vız gelir bana
meydan okurum çıksın karşıma
ölesiye sevmişim bakmam yaşına
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güngör - Meydan Okurum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gungor-meydan-okurum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güngör - Meydan Okurum"

Yorum Gönder