Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Ah Hayat

Hakan Peker - Ah Hayat




Veda ettim artık
Siyah ufuklara
Yolum düştü senle
Beyaz umutlara

Neler oldu bana
Neler oldu bilmem
Sevmekten korkarken
Kendimden geçtim ben

Neler oldu bana
Neler oldu bilmem
Derinden bir yerden
Yangınlar aldım ben

Ah hayat ne hayat
Sanki aşk kabahat
Sevdim içim rahat
Senle başka hayat
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Ah Hayat. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-ah-hayat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Ah Hayat"

Yorum Gönder