Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Kıyameti Yaşarken Gördüm

Hakan Peker - Kıyameti Yaşarken Gördüm



Kıyameti yaşarken gördüm
Bu ayrılık bana hiç yaramadı
Öylesine ihtiyacım varki
Biri gitti sonra hiç aramadı

Günlerce kendime gelemedim
Çıkamadım için içinden
Namussuz gurur nasıl bir şey
Sevdim ama gidemem peşinden

Bu bir savaş mı yoksa aşk mı
Anlamadım anlamaz yüreğim
Bir gün yaşarken öleceğimi
Ben nerden bileyim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Kıyameti Yaşarken Gördüm. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-kyameti-yasarken-gordum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Kıyameti Yaşarken Gördüm"

Yorum Gönder