Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Vazgeçen Ah

Hakan Peker - Vazgeçen Ah

Albüm Adı : Amma Velakin


Bir yalan ayirdi bizi
yanindaki baska biri
gözlerinden anliyorum
seviyorsun belli!

Ayri kalamam ben asla
yüregim dayanmaz buna
gidersen hesap sorar
yarinlarim sana!

Aci verir bana her seyin
sonum olur inan gidisin
birakirsan yok olurum
parcalanir bedenim!

Aldatilmis duygularla
karmasik oyunlarinla
SAHTE bir dünya kurdun
simdi sen bana!

Vazgecen ah ben degildim
sonuna kadar da direndem
yalan yanlis bu sevdayi
senle yasadim tükendim!!!
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Vazgeçen Ah. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-vazgecen-ah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Vazgeçen Ah"

Yorum Gönder