Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Taşıyan - Kavgam Var Kaderle

Hakan Taşıyan - Kavgam Var Kaderle



Ben sana kurban diye adandım
Hiç sorma halimi daha ne olsun
Artık şu gönlümde binbir kıyamet
Kopacaksa kopsun daha ne olsun

Şanssızlık peşimde dertler sıralı
Gülmedi talihim bahtım karalı
Kavgam var kaderle kanlı bıçaklı
Vuracaksa vursun daha ne olsun

Yanar iken gönlüm seneler boyu
Sen çok gördün bana bu mutluluğu
Azrailden yana açtım korkuyu
Gelecekse gelsin daha ne olsun

Şanssızlık peşimde dertler sıralı
Gülmedi talihim bahtım karalı
Kavgam var kaderle kanlı bıçaklı
Vuracaksa vursun daha ne olsun
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Taşıyan - Kavgam Var Kaderle. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-tasyan-kavgam-var-kaderle.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Taşıyan - Kavgam Var Kaderle"

Yorum Gönder