Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakkı Bulut - Küsmeyin Aynalar

Hakkı Bulut - Küsmeyin Aynalar


Küsmeyin aynalar bana küsmeyin,
Terkedilen benim terketmedim ki,
Yüzümdeki çizgiler onun eseri,
Çehreme bunları ben çizmedimki,
Yüzüme bunları ben çizmedimki,

Resmini yırtmaya elim gitmiyor,
Onu unutmaya gücüm yetmiyor,
Ömrümü mahvetti gitti gelmiyor,
Zalim olmasını söylemedim ki,
Kalpsiz olmasını istemedimki,

Soğukta titreyen kuşlara döndüm,
Dalında kuruyan yaprağa döndüm,
O belki mutludur ben çoktan öldüm,
Zalim olmasını söylemedim ki,
Kalpsiz olmasını istemedimki,

Resmini yırtmaya elim gitmiyor,
Onu unutmaya gücüm yetmiyor,
Ömrümü mahvetti gitti gelmiyor,
Zalim olmasını söylemedim ki,
Kalpsiz olmasını istemedimki,
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakkı Bulut - Küsmeyin Aynalar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakk-bulut-kusmeyin-aynalar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakkı Bulut - Küsmeyin Aynalar"

Yorum Gönder