Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Değiştim

Değiştim malesef değiştim
Benide kayırmadı yordu hayat
Gün oldu dövüştüm, gün oldu seviştim
Bir tek ana evindeymiş rahat

Yok eski cesaretimden eser
Geçti benden
Olayların içinde değil dışındayım
Seyirciyim ne hayatlar geçer önümden
Bilmiyorum aslında kaç yaşındayım

Ne gecem belli ne gündüzüm dünya durdu
Hep aynı mahallede geçiyor rüyalarım
Beni ayrılık değil
Acı söz can evimden vurdu
Ama bitmedi bu hikaye yarım

Tam vazgeçiyorken yetiştin
Azda olsa ümidim var şimdi
Ben ki aşk için ölmeli demiştim
Ne yazık ki aşklar da çok değişti
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Değiştim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-degistim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Değiştim"

Yorum Gönder