Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Harun Kolçak - Dualarım Yoluna

Rüzgara sor beni
Haber var mı
Yardan diye
Yağmura
Bak da gör
Şu hasretim
Neden diye
Ayrılık
Yara gibi bana
Yollarım
Kapandı sana
Yine bir ümit var
Sen geri döneceksin
Her gece özlemin deli
Eder
Beni böyle
Rüyaya dalsam görür müyüm
Seni söyle
Ayrılık
Yara gibi bana
Yollarım
Kapandı sana
Yine bir ümit var
Sen geri döneceksin
Al canımı al diye isyan etsem
Bir bağırsam bir
Yakarsam
Özlemin ulaşır göklere
Aşkımız
Allah'a emanet
Dualarım yoluna
Ayrı günler
Biter elbet
Durmasın dünya

Söz: Harun Kolçak
Müzik: İskender Paydaş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Harun Kolçak - Dualarım Yoluna. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/harun-kolcak-dualarm-yoluna.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Harun Kolçak - Dualarım Yoluna"

Yorum Gönder