Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - Kaybolan Yıllar (Mahpus Damları)

Mahpus damlarında oldum divane
Dostum düşmanımı bileyim yeter
Her düşüş bir kalkış öğretti bana
Yitirdim kendimi bulayım yeter

Melhem kar etmiyor artık yarama
Yeterki sen bu gönlümden ırama
Beni ister ara ister arama
Sağlık haberini alayım yeter

Şahballı'yım yolcu gerek yolunda
Gönül can vermeyi ister kolunda
Hiç gözüm kalmadı dünya malında
Aç susuz yanında olayım yeter
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - Kaybolan Yıllar (Mahpus Damları). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-kaybolan-yllar-mahpus.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - Kaybolan Yıllar (Mahpus Damları)"

Yorum Gönder