Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Şahballı - Yürüyorum (Karlı Dağların Ardında)

Karlı dağların ardında
Yara doğru yürüyorum
Yunus'un feyza aldığı
Yere doğru yürüyorum

Hangi derdimi sayayım
Gah atlıyım gah yayayım
Ben bu alemde rüyayım
Sıra doğru yürüyorum

Şahballı konan göçecek
Dünya fani ölüm gerçek
Kula şefaat edecek
Ere doğru yürüyorum
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Şahballı - Yürüyorum (Karlı Dağların Ardında). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-sahball-yuruyorum-karl-daglarn_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Şahballı - Yürüyorum (Karlı Dağların Ardında)"

Yorum Gönder